lördag 11 december 2010

6 dagar kvar innan the big bang

Ikväll stannar jag hemma tillsammans med Felicia och kollar på lite film och bara tar det lugnt. Kör hela nästa helg istället. Känns faktiskt lite roligare att vänta lite med att gå ut nu så att det blir en större grej att göra det lagligt, eheh.
Dessutom har jag blivit förskyld igen, så det är nog bra att stanna inne och lägga sig tidigt istället för att komma hem sex på morgonen..
Det är något av det konstigaste här tycker jag. I tisdags när vi skulle till Razzmatazz så visste vi att det inte var så bra förrän runt 2-3 på natten, så vi drog ju hemifrån klockan ett liksom. Då stänger flera barer hemma i Sverige. Och Då åkte vi inte ens direkt till Razz utan gick för vi en annan bar på vägen bara för att det var för tidigt. Det vill säga halv tre..?
Jag vet inte om jag skulle palla gå ut så sent varje utekväll om jag bodde här. Man hinner ju typ sova en timme eller två innan man drar ut då.
Men inte nog med att deras tidsrytm är fuckad, så slutar tunnelbanan gå klockan två på fredagar. Den börjar sedan gå klockan fem på morgonen så det gäller att bestämma sig för vad man vill göra på kvällen så man inte riskerar att sitta ute i tre timmar om man inte har pengar till taxi. Men går man väl ut så försvinner tiden hur snabbt som helst.

Claudia och Erick rynkar inte ens lite på pannan när vi berättar att vi kom hem halv sju på morgonen. Claudia sa till och med att hon inte bryr sig om ifall vi kommer hem tio på förmiddagen. vilka är dom här människorna?

Nu ska jag ta en lite tupplur, är skittrött och sedan ska vi äta klockan halv åtta. Imorgon är det söndag och sedan är det sista veckan här. Obeskrivligt skönt och lite tråkigt. Men mest skönt

Inga kommentarer: