fredag 10 december 2010

Gato Negro

Så, nu har jag lovat uppdatering i form utav filmer, bilder och text ända sen i onsdagsmorgon. Men jag har helt enkelt haft fullt upp!
Jag hinner inte skriva speciellt mycket nu, eftersom vi skulle gått för en minut sedan, mej ag ville bara säga att det börjar gå bättre, på jobbet, och jag längtar inte lika mycket hem.
Nu ska vi iväg till Gato Negro, en mysig liten bar till vänster om la rambla och efter det kanske vi drar till City Hall. Vamos a ver..



Här ovan är en video från inifrån Razzmatazz i tisdags, den är kort men ni kan iallafall se hur mycket folk på det största dansgolvet! Jag står uppe på en sidobalkong och filmar :)

Bilderna har ni väl alla redan sett på facebook? Nej nu måste jag verkligen gå! VENGA

Såg att det blev lite cp med video över text, på min dator i alla fall.. Ser ni?

Inga kommentarer: