lördag 11 december 2010

däppd i däsand

God morgon på er!
Sitter i sängen och har precis pratat lite på Skype med mamma. Har lite ont i huvudet och är lite allmänt hängig idag.
Utanför dörren hörs någon konstig latinomusik och Erick som sjunger (fullt) till det samtidigt som han gör något jag än så länge inte vet något om. Han är jobbig.

Igår åkte vi ju till Gato Negro, en supermysig, trevlig och liten bar lite ovanför Pl. Catalunya. Efter bestämde vi oss för att dra till city Hall, dessvärre delades vi upp lite på vägen dit så jag och Frida hann inte dit innan två och jag var tvungen att betala 15 €. aotch.. Frida åkte hem eftersom hon glömt legg, tillsammans med Karin och jag, rebecca, felicia och ebba dansade järnet inne på det mindre dansgolvet där det spelades allt mellan riktigt old school hip hop och 9-5 med Dolly Parton. Roligt, men inte så dragigt. Men runt fyra började det komma fler människor, förstår inte mig på det här landet.
Jag och Felicia tog första tunnelbanan hem klockan fem i morse och halv sex låg jag i sängen i min nya Big Jump-hoodie redo att sova.

Idag ska vi bara ta det jättelugnt, jag ska snart gå in Felicia och se om hon är vaken och sen ta något att äta. Är vrålhungrig! Sen kanske vi tittar på en film eller något annat lugnt och skönt. Vet inte om jag hänger med till Razz ikväll, skulle vara jätteroligt men det kostar ju 15€ det också... Vi får se. Om jag åker dit kanske jag sover hos Frida eller Rebecca.


Måste duscha idag också.. skulle gjort det igår men då fanns det inget varmvatten för gasen var slut. Toppen.
Vi hörs sen :)

Inga kommentarer: