tisdag 7 december 2010

Åhhh

Sorry för att bilderna inte kom upp igår, men jag orkade helt enkelt. Somnade brevid mobileo medans jag väntade på fella..

Just nu gör vi oss klara inför en kväll på Razzmatazz tillsammans med Frida, Rebecca, Victor o någon annan kanske.. Det kommer säkert bli jätteroligt, just nu är jag bara inte speciell taggad för det har varit massa struk med mitt bankomatkort idag. Har bara 2 kronor kvar??? och det gick inte så bra på jobbet. Men allt går upp och ned här.
Snart är denna vecka också slut, och imorgon ska jag och felicia bara vara hemma, baka lussebullar och titta på film. Det är röd dag i morgon också, så det blir nog bra!

Nu ska jag fixa det sista, sen drar vi! Ska leva jäävligt snålt nu de sista 12 (!!) dagarna

Imorgon ska jag lägga upp bilder, lovar!!

Inga kommentarer: