fredag 24 december 2010

God Julafton

God jul kära kära vänner!
Jag lever fortfarande lite på ruset från min fantastiska 18års fest i onsdags. Alla var så underbara och jag njöt av att se alla mina vänner tillsammans. Till er som var där, tack tack tack för en perfekt kväll.

Nu sitter jag nere i Göteborg i en julpyntad lägenhet med utsikt över ett vackert vinterlandskap. I köket är pysslet redan igång och om två timmar är det dags för Kalle ankas jul. Att det är julafton har inte riktigt slagit mig än, men det börjar smyga sig på.
Men jag längtar lite hem, och lite till Barcelona. Men istället för att försöka göra om saker från gårdagen ska jag bara anstränga mig för att göra morgondagen ännu bättre än dagen innan.

Jag önskar er alla en riktigt god jul och hoppas ni får en härlig dag tillsammans med de ni håller kära.

Puss och kram,
Emma

Inga kommentarer: