torsdag 30 december 2010

INDIEN

Sitter i receptionen och ska egentligen samla in massa info om sudan till min historiauppsats på den halvtimmen jag fått för 32 kr. men jag tänkte att ni kommer ju dö om ni inte får höra från mig!!

Jag har det superskönt här. Det är drygt trettio grader utomhus och vi bor på ett hotell precis vid stranden. Vi har gått på marknader, köpt fina smycken och sjalar, ätit gott och jag och mamma har yogat på mornarna. Men trots  allt är det bara dag tre. Men det har känts som en evighet. Jag längtar lite hem, fast inte samtidigt. Jag njuter i alla fall. Tanar som fan och har fått schyssta bikinilinjer. Måste skaffa mig någon att visa upp dom för. FAN va najs det är att skriva på datorn. Mina strassprydda naglar dansar över skrivbordet av lycka.

Ikväll ska vi äta lite på stan och sedan är det nyårsmiddag imorgon. Det kommer bli fint.
Allt är smärtsamt billigt här. 100 ruphis eller hur det nu stavas, är 16 kronor. Och en fruktdrink här på hoteller kostar 80 rh. det vill säga lite drygt tio kronor. En cola kostar tre. nuff said. Köper silversmycken för druga tjugolappen och aa. det är galet helt enkelt. vet inte riktigt hur allt ska kunna följa med hem. men men.

nej nu måste jag gå, min halvtimme är snart slut och jag måste fixa med skolan. Hoppas ni har det bra hemma och att ni får det super härligt imorgon! Jag ska försöka ladda upp lite bilder här men jag har inte hunnit få in dom i datorn än.

PUSS

1 kommentar:

Anonym sa...

ÅKEEEEEEEEeeeeeej. då kanske du kan komma hem nu