lördag 4 december 2010

min resa so far

A, bilderna är typ helt blandade och det  är för sent på natten för att jag ens ska orka med att ta tag i att skriva under varje bild. Så det är fri tolkning som gäller nu helt enkelt!











ville bara lägga till den hör för den va så rolig+ful












Imorgon är det första lediga dagen här och jag och Felicia ska bara ta det lugnt, sova uto ch gå till Heron City! Det finns 16 biografer och en Mango Outlet! Hallå? 
Igår gick vi ut till ett ställe som hette Shoko som Diego hade tipsat om, det var inte riktigt som vi hade tänkt oss men vi dansade som galningar och det var en bra kväll :) Kom hem runt två vilket var lagom i och med att vi jobbade idag. 
Vi skulle egentligen ha gått ut ikväll till Razzmatazz  men vi var för trötta för att orka vänta till tre då det riktiga draget börjar, utan vi valde att stanna hemma ladda inför imorgon istället på då vi ska till en stor fest på City Hall, vilket ligger vid La Rambla och är en av Barcelonas främsta klubbar. Jag hjärta Diego som jobbar på alla dom och kan fixa listan. 

Nej nu fryser jag så mycket att jag skakar så jag ska nog sova så hörs vi en annan dag. Det känns bättre nu också här borta, men jag saknar fortfarande er där hemma och vill egentligen fortfarande hem. Men på onsdag har halva tiden gått och förhoppningsvis börjar språket komma igång ännu mer då! 

Godnatt där borta i vargavintern!

3 kommentarer:

Anonym sa...

fan. jag som tänkte kommentera "jag ser att ni minsann varit på shoko!" så var du tvungen att skriva det.............
men fett med fett dude. ha det så bra!
besos y abrazos, Johanna

Anonym sa...

ser najs ut, önskar jag var där! gullefjärtis snart kommer det flytande ska du seeeeee. Pussi

Anonym sa...

¡Me gustan los fotografías! !Más, más, más!