tisdag 14 december 2010

Tengo dolor

Hej,
Efter en lång dag med sista lektionen med Marcel, världens bästa lärare, och sedan jobb med efetrföljande afterwork är jag äntligen hemma och redo för sängen. Jag har blivit ännu mer förskyld efter att ha blivit frisk från första veckan. Mitt huvud sprängs snart och jag har typ skavsår runt näsan. Det är vid tillfällen som dessa men känner sig extra attraktiv.

Nu är det bara tre två dagar kvar till min födelsedag, och det ska bli så himla roligt. Vi har inget jobb och ska inte vara i skolan förrän klockan ett på förmiddagen, vilket gör att jag o fella kan mysa hemma länge innan vi måste in. På kvällen tänkte vi först dra och äta på Cerveseria Catalana som är en känd tapasrestaurang och efter det vill vi till antingen Apollo eller Opium. Ska kolla med diego vad han kan fixa, hehe.
På lördag kommer det kanske bli ännu roligare eftersom Marta på mitt jobba fyller år då och vill fira tillsammans med mig! Vi ska äta tillsammans på en wokrestaurang vid Urquinaona, alla på från Gig Jump, flera från klassen och så Martas kompisar såklart! Efter det ska vi till City Hall eller Razzmatazz, beroende på var vi kan komma in drygt 25 pers gratis. Jag hoppas på Razzmatazz, det var bättre dansgolv där!

Nu börjar det verkligen kännas att vi åker hem snart. Samtidigt som det kommer bli så himla skönt att komma hem till kalla och juliga Sverige så är det ju såklart tråkigt att man inte hunnit med allt här i Barcelona. Men det ska vi inte hänga läpp för! Från och med i morgon kommer vi ta vara på den sista tiden här fullt ut!

Nu ska jag bara gå in och hämta en grej på Felicias rum, och sedan ska jag sova. Har sovmorgon fram till halv fyra imorgon. Och vi har varmvatten nu!! Oh det ljuva livet

Inga kommentarer: